wwwwwwwwwwwwwwwwwwww wwwwwwwwwwwwwwwww Duce vestea: Bancuri noi si vechi

joi, 14 iulie 2011

Bancuri noi si vechi

Ce oameni se inmultesc fara a face sex???!!!  [] 
Raspuns corect: PENSIONARII!!!

- Am venit sa cer mana fiicei dvs.!
-Cea mare sau cea mica?
-Cum,nu le are la fel?
 
-Iubita mea,spune 2 cuvinte care sa ne lege pe vecie!
-Sunt insarcinata!


  [] Un cuplu casatorit are un accident in urma caruia fata femeii ramane foarte arsa. Doctorul ii spune sotului ca nu poate lua piele de pe corpul ei, pentru ca este prea slaba. Prin urmare, sotul se ofera sa doneze piele de la el.
Dar singura parte a corpului pe care doctorul o considera adecvata este fundul. Cei doi se hotarasc sa nu spuna nimanui de unde au luat pielea si i-au cerut si doctorului sa pastreze secretul.
Dupa operatie, toata lumea se mira cat de frumoasa era femeia si cat de tanara arata. Intr-o zi, sotia se emotioneaza si-i spune sotului:
- Dragul meu, vreau sa-ti multumesc pentru tot ce ai facut pentru mine. Nu stiu cum as putea sa ma revansez vreodata.
- Iubito, raspunde el, nu te mai gandi la asta. Sunt atat de multumit cand o vad pe soacra-mea ca te saruta pe obraz..

 
- La farmacie vine o batrana de 80 de ani cu o reteta.
Farmacistul o intreaba:
-Reteta este pentru dvs.?
-Da.
-Stiti ca este o reteta de anticonceptionale?
Acestea nu va fac nimic.
-Ba da,ma fac sa dorm linistita.
-Cum asa?
-Iau cate o pastila in fiecare dimineata, o pisez si o dizolv in paharul cu suc al nepoatei mele de 16 ani.
Asa dorm eu linistita! ....
 
Bula vine acasa si ii spune sotiei:
-Draga mea, de azi vom face sex ca la olimpiada!
-Vai, Bula, raspunse ea excitata, adica mai intens?
-Nu,draga mea.
-Mai repede?
-Nu.
-Mai tare?
-Nu,draga mea,o data la 4 ani. 
La Radio Erevan ,un ascultator intreaba:
-De ce costa divortul atit de mult?
Radio Erevan raspunde:
-Pentru ca merita!!!
 
La Radio Erevan ,o tanara ascultatoare intreaba:
-De ce multe fete se casatoresc cu  batrani care inoata in bani?
Radio Erevan raspunde:
Fiindca sunt foarte miloase!Vor sa-i scape de  la inec!
 
La Radio Erevan , un ascultator tanar intreaba:
-Ce este aia logodna?
Radio Erevan raspunde:
-Un fel de arest preventiv inainte de a fi condamnat  pe viata. 
La Radio Erevan ,un batranel intreaba:
-Ce pot sa-i dau unei fete  tinere si frumoase, ca sa pot s-o imbratisez?
Radio Erevan raspunde:
-Cloroform. 
Un tip intra intr-un magazin:
- As dori si eu niste gulas!
Vanzatorul:
- Sunteti ungur?
Tipul se enerveaza:
- Si daca ceream strudel ma intrebai daca sunt neamtz,
daca ceream pui seshuan ma intrebai daca sunt chinez,
sau daca ceream pizza trebuia sa fi fost italian?!?
-Aaaa, nu!
-Si atunci de ce ma intrebi daca-s ungur pt. ca am comandat gulas?
-Pentru ca aici e magazin de electronice.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu