wwwwwwwwwwwwwwwwwwww wwwwwwwwwwwwwwwww Duce vestea: Cugetari celebre despre sex

marți, 5 iulie 2011

Cugetari celebre despre sex

* Clinton a mintit. Un barbat poate uita unde parcheaza sau chiar unde locuieste,  darnu uita niciodata o partida de sex, indiferent cat de nereusita a fost." Barbara Bush



* "Potrivit unor cercetari recente, femeile spun ca se simt mai comfortabil daca se dezbraca in fata unui barbat, decat daca ar face-o in fata unei femei.

Aceasta din cauza ca femeile sunt foarte critice, in timp ce barbatii sunt doar recunoscatori." Robert DeNiro





* "Se zice ca ar fi aparut un nou scandal in lumea medicala. Doctorii semnaleaza faptul ca barbatii au reactii alergice la prezervativele din latex. Acestea provoaca umflarea puternica a penisului. Si, care-i problema?"

Dustin Hoffman



* "Sexul este ereditar. Daca parintii tai nu au facut, nici tu nu vei face.."

Anonim



* "Cunoasteti privirea aceea pe care o au femeile cand vor sa faca sex? Nici eu!"

Steve Martin



* "Femeile au nevoie de un motiv ca sa faca sex..Barbatii au nevoie numai de un  loc unde s-o faca.."

Billy Crystal



* "Sa faci sex e ca si cum ai juca bridge. Daca n-ai un partener bun, ar fi bine sa ai o mana buna."

Woody Allen



* "Mama mea n-a sesizat niciodata nimic ironic in a ma numi 'son-of-a-bitch'."

Jack Nicholson



* "Femeile sunt capabile sa mimeze orgasmul. Barbatii pot mima o intreaga relatie."

Sharon Stone



* "Exista cateva dispozitive care cresc dorinta sexuala, in special la femei. Cel mai important dintre acestea esteMercedes-Benz 500 SL."

Lynn Lavner



* "Bigamia inseamna sa ai o nevasta in plus. Monogamia e acelasi lucru.."

Oscar Wilde



* "Vedeti, problema e ca Dumnezeu i-a dat barbatuluiun creier si un penis, dar nu i-a dat suficient sangepentru a le folosi pe amandoua deodata."

Robin Williams



* "Iubirea este raspunsul, dar in timp ce astepti raspunsul, sexul ridica niste  intrebari bunicele."

Woody Allen



* "Cand am ajuns in America , nu stiam sa vorbesc engleza, dar viata mea sexuala era perfecta. Acum engleza mea e  perfecta, dar viata mea sexuala e groaznica."

Julio Iglesias



* "Ultima data cand am fost inauntrul unei femei a fost cand am vizitat Statuia  Libertatii."

Woody Allen



* "Sunt un amant atat de bun, pentru ca exersez foarte mult singur."

Woody Allen



* "Sexul si golful sunt singurele doua lucruri de care te poti bucura fara sa te pricepi la ele."

Kevin Costner  - Tin Cup



* "Bisexualitatea dubleaza automat sansele de a avea o intalnire sambata noaptea."

Rodney Dangerfield



* "Este mai bine sa nu fii fidel, decat sa fii fidel fara sati-o doresti."

Brigitte Bardot



* "Daca Dumnezeu nu ar fi dorit ca noi sa ne masturbam, ne-ar fi facut bratele mai scurte."

George Carlin



* "Il iubesc mai mult pe Mickey Mouse decat pe orice femeie pe care am cunoscut-o."

Walt Disney



* "Sexul este unul din cele noua motive pentru reincarnare. Celelalte opt n-au importanta."

George Burns



* "Sexul la 90 de ani este ca si cand ai juca biliard cu o funie."

George Burns



* "Nimeni nu va castiga razboiul sexelor; se fraternizeaza prea mult cu inamicul."

Henry Kissinger



* "Personal, nu stiu nimic despre sex, deoarece am fost maritata tot timpul."

Zsa Zsa Gabor



* "Marea diferenta dintre sexul platit si sexul gratis este ca sexul platit costa mai putin."

Brendan Francis



* "De ce ar trebui sa primim sfaturi despre sex de la Papa? Daca stie ceva despre sex, nu ar trebui sa stie!"

George Bernard Shaw



* "In America sexul este o obsesie, in alte parti ale lumii este o realitate."

Marlene Dietrich



* "Pentru a avea succes la sexul opus, spune-i ca esti impotent. Va face tot posibilul sa iti demonstreze contrariul."

Cary Grant



* "In loc sa ma recasatoresc, mai bine imi gasesc o femeie care sa nu-mi placa si-i dau pur si simplu o casa."

Rod Stewart



* "Munca de programator este ca si sexul. O singura greseala si trebuie sa platesti pentru ea tot restul vietii."

Michael Sinz



* "Prietena mea rade intotdeauna in timp ce facem sex, indiferent de ceea ce citeste."

Steve Jobs (fondator Apple Computers)

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu