wwwwwwwwwwwwwwwwwwww wwwwwwwwwwwwwwwww Duce vestea: Focoase disparute (s-a furat focoasa)

duminică, 17 iulie 2011

Focoase disparute (s-a furat focoasa)


   Focoase si Focoase
Cand am auzi vestea  ca zeci de focoase au disparut m=am si gandit la cei mai rau si mai rau.  O noua criza e pe cale sa se declanseze: criza focoaselor.  Astfel puteam sa pierdem locul fruntas pe care-l ocupam in Europa, si nu numai. Chestia parea tot mai serioasa cand am aflat pe aceiasi cale ca Vicepreşedintele Comisiei de apărare George Scutaru a  luat problema in mana. M-am linisit total cand m-am informat pe surse. Este o problema banala. E vorba de focoase pentru rachete si nu pentru racheti. Putem dormi in pace ca nu se va afla nimic asa cum a fost si in alt caz cel putin, ca sa nu mai adaug cateva zerouri, oricum fara valoare!
Furati oameni buni tot ce apucati, nu va jenati ca oricum nimanui nu-i pasa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu