wwwwwwwwwwwwwwwwwwww wwwwwwwwwwwwwwwww Duce vestea: Bancuri pentru tineri

miercuri, 15 august 2012

Bancuri pentru tineri



Petrecere mare într-un bloc. Bătaie în uşă:
- Deschideţi, Poliţia!
- Noi am chemat gagicile, nu pe voi!
- Pe noi ne-au chemat vecinii voştri.
- Pă' mergeţi la ei!

- D-le doctor, imi tremura mainile tot timpul.
- Bei mult?
- Nu, mai mult dau pe jos....

- Domnişoară, sunt gata să vă învăţ arta iubirii!
- Ok, deşteptule! Şi cât eşti gata să cheltui pentru a mă învăţa?

Un barbat suna la Urgente:
- Veniti repede, baietelul meu a inghitit un prezervativ!
Dupa 5 minute, acelasi barbat suna din nou:
- Nu mai trebuie sa veniti, am gasit altul!

Profesorul de psihologie explica:
- Cel mai bun mod de a salva o femeie de la depresie este sexul.
Un student intreaba:
- D-le profesor, si cum poti aduce o femeie la depresie?

Ion vine intr-o zi la Gheorghe si-i spune :
- Asculta, mi-a murit unchiul, poti sa-mi imprumuti costumul tau cel negru?
- Bine-nteles ! La asa un necaz, sigur ca te ajut !
Trece o luna, dar Ion nu aduce costumul inapoi. Se duce Gheorghe cam
suparat, la Ion :
- A trecut o luna, unde e costumul?
- Pai... la unchiul !

De ce numai 10% dintre femei ajung in rai ?
Pentru ca, daca ar ajunge mai multe, acolo ar fi iadul...

Mama isi cearta fiica de 16 ani:
-Ia exemplu de la mine. Am deja 45 ani, dar de 20 ani iubesc unul si
acelasi barbat..!
-Hm... Imi imaginez ce taraboi o sa fie cand va afla tata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu