wwwwwwwwwwwwwwwwwwww wwwwwwwwwwwwwwwww Duce vestea: RĂNI DE ARSURĂ VNDECATE CU FAINA

joi, 15 august 2013

RĂNI DE ARSURĂ VNDECATE CU FAINA



RĂNI DE ARSURĂ:
 Odată, când am fiert porumb, am încercat să verific cu o furculiță,  dacă este deja fiert, dar mâna mi-a alunecat în apa clocotită.  Încă urlam de durere, când a apărut în ușă un prieten, fost soldat în  Vietnam .  M-a întrebat, unde țin făina? După ce i-am dat punga, mi-a băgat  complet mâna în făina, și mi-a spus să o țin acolo timp de zece  minute, ceea ce am și făcut. Ne-a povestit că, în Vietnam, unui  bărbat i s-au aprins hainele și, în panica creată, cineva a vărsat pe  el conținutul unui sac de făină. Făina nu numai că a stins flăcările,  dar pe pielea victimei nu a apărut nici măcar o bășicuță.  După zece minute, cănd mi/am scos mâna din făină, nu numai că nu am  avut pe piele nici o bășică, dar ea nici măcar nu s-a înroșit. De  atunci în permanență țin în frigider o pungă de făină, ea fiind mai  eficientă rece, decât la temperatura camerei. Odată mi-am ars limba,  am acoperit-o cu făină, iar după zece minute nu am mai simțit nici o  durere. Deci, dacă te arzi, să nu pui arsura sub jetul de apă al  robinetului, ci folosește punga cu făină !! Este mult mai eficientă !!  MEREU POATE FI CINEVA CARE SĂ AIBĂ NEVOIE DE ACEST MESAJ. TRANSMITE-L  ȘI ALTORA !!!!  SPER SĂ NU FIE NEVOIE SĂ FOLOSIȚI ACEASTĂ ÎNVĂȚĂTURĂ. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu