wwwwwwwwwwwwwwwwwwww wwwwwwwwwwwwwwwww Duce vestea: Focoase pentru racheti focosi sau pentru rachete inofensive

duminică, 17 iulie 2011

Focoase pentru racheti focosi sau pentru rachete inofensive


   Focoase si Focoase
Cand am auzi vestea  ca zeci de focoase au disparut m=am si gandit la cei mai rau si mai rau.  O noua criza e pe cale sa se declanseze: criza focoaselor.  Astfel puteam sa pierdem locul fruntas pe care-l ocupam in Europa, si nu numai. Chestia parea tot mai serioasa cand am aflat pe aceiasi cale ca Vicepreşedintele Comisiei de apărare George Scutaru a  luat problema in mana. M-am linisit total cand m-am informat pe surse. Este o problema banala. E vorba de focoase pentru rachete si nu pentru racheti. Putem dormi in pace ca nu se va afla nimic asa cum a fost si in alt caz cel putin, ca sa nu mai adaug cateva zerouri, oricum fara valoare! Chear asa,  vorba purtatorului de minciuni, rachete nepericuloase, de parca vapoarele erau periculoase, asa ca de ce sa le mai caute, mai bine zis, de ce sa rascoleasca rahatul ca cine stie, mai descopero vreo filiera demult cunoscuta! 
Furati oameni buni tot ce apucati, nu va jenati ca oricum nimanui nu-i pasa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu